torsdag 23 oktober 2008

Love it, love it, love it

love it, love it, love it, love it, love it, love it, love it, love it, love it, love it.......



Klänning från Miss Sixty, 1599 kr.

Ikväll ska jag träffa Sid! Det var verkligen länge sedan. Vet inte vems "fel" det är att vi varit dåliga på att träffas, men vi har verkligen mycket att ta igen. Sid föreslog bio men det tycker jag är totalt meningslöst när man inte har träffats på ett tag. Jag vill ju PRATA (ok, "brudig" kommentar Sid, jag vet att du tycker det). I alla fall är det jag som ska fixa kvällens aktivitet och just nu tror jag att jag ska dra med Mr Sid till asiatisk restaurang. Sugen på stark mat!

Kram! / Sally

Sally bloggar för www.sidandsally.com.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, wow, wow. Känns klassisk, elegant och underbar!!!

Anonym sa...

Kleopatra i nutid! =) Läckert!