onsdag 1 oktober 2008

Höst, höst, höst, höst, höst.......

Jag gillar hösten ganska mycket. Så länge det inte regnar och håller på så tycker jag att det är ganska härligt! Hittade den här bilden från Odd Mollys höstkampanj. Exakt så här vill man ju att det ska vara - romantiskt, härligt, vacker......


Men idag är jag mest sur på hösten. Springer omkring i snygga och varma höstkläder och ser nog ganska höst-härlig ut. Önskar bara att denna eviga förkylning skulle ge sej! Fast egentligen är väl inte det höstens fel utan snarare min egen näsa jag borde få ett utbrott på!

I alla fall - tänkte trösta mej med att beställa det här söta skärpet från Rules by Mary! Piffa upp mina klänningar lite granna. Så att det här med förkylning känns lite lättare att uthärda.



Fint vá!

/ Sally

Sally bloggar för www.sidandsally.com

Inga kommentarer: