fredag 11 april 2008

Vad är det som är så farligt att erkänna...!?

Sid bloggar om att jag tror att han datar över nätet - & hävdar samtidigt att han INTE gör det. (Om ni inte hängde med i vad jag menar, läs Sid´s inlägg här.)

Sid, jag vet att du har ett konto på Match.com och att du heter något i stil med "Mr_Reklam_S" eller något liknande. Jag har minsann sett det!

Då undrar jag varför det så "hemskt" att erkänna! Sid, alla nät-datar numera!

(Ps, om någon hittar Sid´s profil på Match (en "Mr Reklam", får ni gärna skicka över länken till mej :)

Trevlig fredag! Nu ska jag ut och dricka röda drinkar med mina röda naglar!

Sally bloggar för www.sidandsally.com.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ni är så jäkla sköna att ni bråkar om sådana här saker! Ha ha!

Klart att Sid datar på nätet. Jag tror på Sally ;)

/ Anna

Anonym sa...

Jag lovar att hålla ögonen öppna och kanske till och med skicka iväg en blinkning till Sid!!
/ Hon som tycker att nät-dating är superbra!