måndag 7 april 2008

Nu en tand fattigare :)

Fick vansinnigt ont i en nedrans visdomstand i helgen så jag drog till "tand-akuten" för några timmar sedan. & nu ligger jag i sängen - en tand fattigare. Groggy utan att riktigt förstå hur det hela gick till.

I alla fall verkade tandläkaren tycka att min fråga var något märklig. Han skrattade mest när jag sa:"Kan man få den med sig hem i en påse". Kanske inte är en helt normal grej att spara på massa äckliga tänder i "vuxen" ålder.......

Sally bloggar för www.sidandsally.com.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe - inte helt normalt Sally :)

Anonym sa...

Men lilla vännen! Låter som att jag ska bjuda på lunch snart. (När du kan käka igen dvs). / Sid

Anonym sa...

Tandproblem är hemskt. Tycker att du ska trösta dig med en riktig shoppinrunda!

Anonym sa...

Lägg den i ett glas med vatten så kansle det blir till en peng...

Anonym sa...

haha.....varför vara normal?
så mycket roligare att vara "egen"
:)