fredag 19 september 2008

Ge mej ett liv till

Just nu händer det så otroligt mycket spännande grejer. Så pass att jag inte blir stressad över allt jag har att göra, utan snarare över allt det jag INTE har tid att göra. Ta helgen tex där jag inte bara har dubbelbokat mig själv på olika tillställningar och mingel. Jag har till och med TRIPPELBOKAT mig själv. Ops. Den enda lösningen, som jag ser det, är förmodligen att klona mig själv. Ge mig ett till liv!

Det svåra med det hela är även att de fester (som ju pågår samtidigt) har väldigt olika "teman". Ett mingel har tema "rock", ett annat väldigt uppklätt (dvs, söt klänning) och ett tredje äger rum utomhus - dvs klä dig varmt. Frågan är nu hur jag ska få ihop denna ekvation...!?

Fest 1 skulle jag kunna gå på med T-shirt från Dr Denim.



Nummer 2 så här, (klänning från JoLou)


Tre, en varmis från Dagmar!



Nu är det helg!

Kram / Sally

Sally bloggar för www.sidandsally.com.


Inga kommentarer: