onsdag 9 juli 2008

Semester!!!!!!

ÄNTLIGEN är det semester!!!!!

Jag kommer att vara borta från bloggen ett tag. Har nämligen bestämt mig för att ta en "internet-fri-ledighet". Jepp, ni läste rätt! Inget Facebook, inget bloggande, inget slösurfande (kanske lånar någon kompis dator någon gång dock för att spana in Sid and Sallys REA :)

I alla fall - även om jag verkligen GILLAR mitt jobb på mediabyrån och trots att jag älskar mina kollegor, så ska det bli RIKTIGT skönt att få göra precis vad man vill i några veckor.



Jag har inte riktigt bestämt vad som kommer att hända. Troligtvis blir det:
  • Åka båt med vännerna i Stockholms skärgård.
  • Följa med mina föräldrar till Öland i någon vecka.
  • Sova, läsa, dricka ök, sova, bada, sova, sola......
Ha nu en skön ledighet på er!

Kram / Sally

Sally bloggar för www.sidandsally.com.

Inga kommentarer: